پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد بمناسبت ماه محرم

 همزمان با آغاز ماه محرم مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با انتشار پیامی ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) بر پاسداشت فرهنگ عاشورایی و حسینی تاکید کرد.

 به گزارش  روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد متن پیام دکتر فدایی دولت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم به شرح زیر است:

اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی و کربلا میعادگاه دلدادگان حسینی است. محرم هنگامه امتزاج شور و شعور و ماه آمیختن با خون و عشق است.
محرم ماه قیام و پیام است تا از رهگذر آن سراچه دل صیقل داده شود و دل های شیدای نیکان و مشتاقان در گرداگرد خیمه های عاطفه و محبت به سوی مراد و محبوبشان معطوف شود.
محرم فرا می رسد تاگلواژه صبر و پایداری شکوفا گردد و آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را فرو ریزد و به افسون ناامیدی در برابر زورگویان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد، وسوسه خناسان و نیرنگ اغواگران را خنثی نماید، شعار “هیهات منا الذله” محقق و پرچم پرافتخار نهضت حسینی را در فرازین نطقه جهان به اهتزاز در آورد.
ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و چراغ فروزان هدایت حضرت اباعبداله الحسین (ع) به همه شیفتگان مکتب حسینی بر پاسداشت آیین های ویژه و سنتی متناسب با اشاعه فرهنگ ایمان و شهادت بخصوص همراهی و همگامی با دست اندرکاران برپایی در شهرستانهای پیرامونی منطقه ویژه اقتصادی لامرد که از دیرباز به ارادت به ساحت ولایت و امامت شهره بوده و هر کوی و برزن این دیار ، محفل شور آفرینان دلداده سرور شهیدان می باشد، توصیه و تاکید می شود.

                                                                                                                                                                                                                                                       فریدون فدایی دولت
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد